Shop Mobile More Submit  Join Login
Resident Evil 4 fun 10... by residentangie Resident Evil 4 fun 10... by residentangie
I came to conclusion that the Ashley I draw is much cooler than the Ashley in the game...

Ashley and Leon are copywritten by Capcom.

4/25/07- Ashley has some pretty freakin' cool boots and I wanted to draw them. Leon seems weird....and yes....I know the Villagers say 'Lord Saddler.' No other English though.
Add a Comment:
 
:iconm-realm:
M-Realm Featured By Owner Dec 16, 2008  Hobbyist Traditional Artist
OMG this has to be the funniest thing i've seen all day!
great job! :lmao:
Reply
:iconskitchthewolf:
skitchthewolf Featured By Owner Apr 7, 2008  Hobbyist General Artist
if so....shes gonna be dead, lol
Reply
:iconskitchthewolf:
skitchthewolf Featured By Owner Apr 4, 2008  Hobbyist General Artist
well...this belongs in the extra settings part, where ASHLEY is the hero, lol
Reply
:iconresidentangie:
residentangie Featured By Owner Apr 7, 2008
I can't imagine Ashley as the hero. XD The game would be over before the beginning credits started.
Reply
:iconchibifiedwolf:
chibifiedWolf Featured By Owner Apr 3, 2008
"ISHY ISHY ON YOU ALL!" >> Imma start telling my friends that now even though I have no clue what it means. XD Great drawing
Reply
:iconresidentangie:
residentangie Featured By Owner Apr 7, 2008
Well, thank you! Telling your friends ishy ishy?! XD
Reply
:iconchibifiedwolf:
chibifiedWolf Featured By Owner Apr 7, 2008
>> yes, actually I have been doing that. << i've also given a lot of them the links to this pic so they know im not nuts XD
Reply
:iconpsychokeiichi:
psychokeiichi Featured By Owner Dec 5, 2007
Wow ashley being useful.... FOR ONCE! XD
Reply
:iconresidentangie:
residentangie Featured By Owner Dec 6, 2007
XD A very rare thing indeed!!!
Reply
:iconmiss0blivious:
Miss0blivious Featured By Owner Sep 29, 2007
yeah...I don't think the ganados are very repentant about it. I like the 'since when do we speak English?' part.
Reply
:iconjillspimp:
JillsPimp Featured By Owner Jul 21, 2007   Writer
Wow if ashley was like that in the game, man the game would be easy, then I would be more enthuised to save her ass. I like ass. Hot ass. HAHAHA. Good Job.
Reply
:iconhappychibiguy:
happychibiguy Featured By Owner Jul 11, 2007
finally Ashley does something helpful for Leon!

the villagers regrets are funny!:clap::rofl::laughing::boogie::clap:
great one!:thumbsup:
Reply
:iconresidentangie:
residentangie Featured By Owner Jul 11, 2007
It's the end of the world!!! AAAAAHHHHH!!!!!!!!
Reply
:iconwannabelikeyou:
wAnNaBeLiKeYoU Featured By Owner Aug 19, 2006
You are a 199% right!!! You do draw ashley better than in the game. And wouldn't that be great if that could happen in the game? Priceless.
Reply
:iconkittygirl1000:
kittygirl1000 Featured By Owner Jul 16, 2006
...I tried that... it doesn't work. :rofl:
Awesome drawing btw.
Reply
:iconasti-friend:
asti-friend Featured By Owner Mar 27, 2006  Hobbyist Digital Artist
It`s great! I love it!
Reply
:iconresidentangie:
residentangie Featured By Owner Mar 27, 2006
Thank you very muchly!
Reply
:iconstinkbomber:
StinkBomber Featured By Owner Aug 17, 2005
What in the Hell?! That is ODD!!
Reply
:iconxtrigger-happyx:
xtrigger-happyx Featured By Owner Apr 14, 2005   Photographer
lololololol!! :lol: Verrrry interesting. Too bad it doesn't work. -_- Damn you Ashley!!!! *shakes fist*

lol... and the Ganados are speakin' English! ^____^
Reply
:iconsigurdhosenfeld:
SigurdHosenfeld Featured By Owner Mar 29, 2005
Hahahahaha, awesome!I love their expression.Nice work, Resident Evil 4 rules!
Reply
:iconangelbebop8:
angelbebop8 Featured By Owner Mar 7, 2005  Hobbyist Digital Artist
:XD: that would be kinda :faint: wtf yo! Leon face is priceless :giggle:
Reply
:iconharuka-kitamura:
Haruka-Kitamura Featured By Owner Mar 7, 2005
Why yes, she is cooler.

But even so, Ashley is still uncool. After all, she can't even climb down a ladder...O_o
And the villagers do say "Lord Saddler..." Sometimes when you kill them. And that's NOT spanish. lol.
Reply
:iconjediarashi:
JediArashi Featured By Owner Mar 6, 2005   Traditional Artist
ROTFL!!! I love the look on Leon's face, too. "Why didn't I think of that?"

Great stuff!
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 592 × 623




Details

Submitted on
March 6, 2005
Image Size
93.5 KB
Resolution
592×623
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
2,153
Favourites
35 (who?)
Comments
23
Downloads
182
×